Paziņos “Rīgas melnā balzama” jubilejas etiķetes konkursa uzvarētāju | Bar.lv

Paziņos “Rīgas melnā balzama” jubilejas etiķetes konkursa uzvarētāju

Nedēļas nogalē tiks paziņots zīmola “Rīgas melnais balzams” jubilejas etiķetes dizaina konkursa uzvarētājs, kā arī Doma laukumā atklās zīmolam veltītu izstādi, informēja AS “Latvijas Balzams” uzņēmuma zīmola vadītājs Valters Kaže.

Konkurss tika izsludināts maijā saistībā ar balzama 260 gadu jubileju, un tajā pieteikti 50 darbi. Summējot sabiedrības un ekspertu žūrijas vērtējumus, tika atlasītas 15 labākās skices, kas no 27.jūlija līdz 15.augustam būs apskatāmas īpašā izstādē Doma laukumā.

Kā norādīja Kaže, vērtējot darbus, kā galvenie kritēriji tika izvirzīta skices oriģinalitāte, estētika, radošums, kā arī rūpnieciskās ražošanas iespējas un dizaina atbilstība zīmola koncepcijai.

Vienlaikus ar izstādes atklāšanu piektdien tiks paziņots konkursa uzvarētājs, kurš balvā saņems 700 latu, savukārt mākslinieka etiķete ierobežotā daudzumā tiks drukāta uz jubilejas pudelēm.

Izstādes atklāšanā piedalīsies konkursa dalībnieki, kā arī ekspertu žūrija: Latvijas Institūta direktore Karina Pētersone, Rīgas Tūrisma informācijas centra vadītāja Sabīne Markus, Latvijas Dizaineru savienības valdes loceklis Agris Dzilna, “Latvijas Balzama” pārstāvji.

Kā ziņots, “Latvijas Balzama” auditētais apgrozījums pērn bijis 46 miljoni latu, liecina uzņēmuma paziņojums “NASDAQ OMX Riga” biržā. Tas ir 12% samazinājums salīdzinājumā ar 2010.gada auditēto apgrozījumu – 52,25 miljoniem latu.

Uzņēmuma auditētā peļņa pērn bijusi 3,65 miljoni latu salīdzinājumā ar 3,92 miljonu latu peļņu 2010.gadā.

“Latvijas Balzams” dibināts 1900.gadā, esošo nosaukumu ieguvis 1970.gadā. Uzņēmums ražo vairāk nekā 130 dažādu nosaukumu dzērienus.

“Latvijas Balzama” lielākais akcionārs ir kompānija “SPI Regional Business Unit BV”, kam pieder 89,53% akciju.

Ingrīda Mičāne, Nozare.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *