“Hesburger” Latvijā šogad plāno uzcelt vismaz trīs jaunus restorānus | Bar.lv

“Hesburger” Latvijā šogad plāno uzcelt vismaz trīs jaunus restorānus

Baltijā lielākā ēdienu restorānu ķēde “Hesburger”, turpinot mērķtiecīgu attīstību, plāno šogad pabeigt desmit jaunu restorānu būvniecību Baltijā, no kuriem vismaz trīs atradīsies Latvijā, informēja “Hesburger” attīstības direktore Ieva Salmela.

Viņa arī norādīja, ka pērn triju Baltijas valstu kopējais pārdošanas apjoms veidoja 41 miljonu eiro (28,8 miljonus latu), salīdzinot ar 2011.gadu, palielinoties par aptuveni 40%. Latvijas restorānu pārdošanas apjoms pērn palielinājās par 8%, sasniedzot 15,5 miljonus eiro (10,9 miljonus latu).

Salmela atzīmēja, ka Baltijas valstis ieņem nozīmīgu vietu “Hesburger” attīstības un investīciju plānos. Jaunu restorānu atvēršana ir viens no faktoriem, kas veicināja uzņēmuma finanšu izaugsmi 2012.gadā visā Baltijā un katrā no valstīm individuāli. Tiesa, 2013.gadu uzņēmuma vadība prognozē izaicinājumiem bagātāku un piebilst, ka gaidāmie pārdošanas rādītāji uzrādīs mērenāku izaugsmi.

2012.gadā “Hesburger” Baltijā izveidoja 150 jaunas darba vietas. Pabeidzot desmit jaunu restorānu būvniecību šajā reģionā, “Hesburger” tikpat lielu skaitu jaunu darba vietu plāno radīt arī šajā gadā.

Rīgā pērn pabeigta būvniecība un atklāti četri jauni restorāni – Marijas ielā, Andreja Saharova ielā, kā arī Mūkusalas ielā un Kurzemes prospektā. Šogad gada sākumā jau tika nodots ekspluatācijā jaunais “Hesburger” restorāns Brīvības ielā. Līdz vasarai plānots nodot ekspluatācijā otru restorānu Jelgavā.

Pērnais gads “Hesburger” attīstībā Latvijā bija nozīmīgs ar aizsākto sadarbību ar vietējiem produktu ražotājiem, kuru produkcija tiek piegādāta visiem restorāniem Baltijā, tādējādi nodrošinot arī eksporta iespējas. Sākot šo sadarbību, uzņēmums vēlas paplašināt savu piedāvājuma klāstu, to īpaši pielāgojot tieši Baltijas iedzīvotāju prasībām.

Pērn rudenī tika sākta sadarbība ar “Food Union” par apjomīgu piena iepirkumu Baltijas valstīm. Sadarbības ietvaros ražotājs piegādā pienu un arī ražoto pienu bērniem “Lāsēns” ar zemeņu garšu.

Tāpat pagājušajā gadā tika noslēgts darījums ar vēl vienu Latvijas ražotāju – SIA “SunCrisp” – par burkānu produkcijas piegāžu sākšanu ar šī gada sākumu. Ar šo līgumu “Hesburger” paplašināja veselīgo produktu ēdienkarti un turpmāk restorānos piedāvā maltītēs ne tikai plašu salātu klāstu, bet arī kraukšķīgos burkānus.

“Hesburger” apgrozījums Latvijā 2011.gadā sasniedzis gandrīz desmit miljonus latu, kas ir par aptuveni 40% jeb trim miljoniem latu vairāk nekā 2010.gadā.

Ainārs Sauka
Nozare.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *