“Cēsu alus” jaunā alus zīmolā sievietēm iegulda Ls 15 000 | Bar.lv

“Cēsu alus” jaunā alus zīmolā sievietēm iegulda Ls 15 000

Alus ražotājs AS “Cēsu alus” izveidojis īpašu gaišā alus šķirni sievietēm, jaunajā zīmolā “Cēsu La Femme” ieguldot 15 000 latu, informēja uzņēmuma pārstāvji.

Kā norādīja “Cēsu alus” valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone -Zatlere, radot alu īpaši sievietēm, uzņēmums vēlas mainīt sabiedrības priekšstatu par alu kā galvenokārt vīriešu iecienītu dzērienu.

“Vīrieši pārsvarā izvēlas alus šķirnes, kur dominē izteiktāks apiņu rūgtums un spēcīgāka pēcgarša. Savukārt šajā īpaši sievietēm radītajā alū izveidota garšas harmonija, kurā alus aromāta buķete labi sabalansēta un papildināta ar citrona svaigo noti un tekilas asumiņu,” sacīja uzņēmuma vadītāja.

Viņa norādīja, ka zīmola attīstībā ieguldīti 15 000 latu un sākotnēji plānots pārdot 300 000 jaunā alus skārdeņu. Alus ir pildīts 0,5 litru skārdenē, tas satur 4,8% alkohola un ir nedaudz vieglāks nekā tradicionāli ierastais “lager” tipa gaišais alus. Jaunais alus zīmols tirdzniecībā pieejams jau šonedēļ.

Kā apliecina “Cēsu alus” veiktais Baltijas alus tirgus pētījums, galvenā alus baudītāju auditorija ir vīrieši, tomēr alus baudīšanai sieviešu auditorijā ir stabili pieaugoša tendence, uzrādot apmēram 2% pieaugumu katru gadu.

Kā ziņots, “Cēsu alus” apgrozījums 2011.gadā pieaudzis par 10,85%, sasniedzot 33,702 miljonus latu, liecina “Firmas.lv” informācija. 2010.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 30,403 miljoni latu.

“Cēsu alus” peļņa samazinājusies vairāk nekā divas reizes – no 980 388 latiem 2010.gadā līdz 387 105 latiem 2011.gadā.

“Cēsu alus” ir otra lielākā alus darītava Latvijā. “Cēsu alus” 99% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam “Olvi Ooj”.

“Cēsu alus” produktu portfelī ir plaši pārstāvētas astoņas dzērienu kategorijas: alus, alus kokteiļi, alkoholiskie kokteiļi, sidri, enerģijas dzērieni, kvass, sulas, bezalkoholiskie dzērieni. 

Ingrīda Mičāne
Nozare.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *